Analizy potencjału rynku PL, CEE

Badania potencjału rynku to zarówno badania otoczenia konkurencyjnego, badania cen jak i badania możliwości popytu. Elementarny etap, przydatny w realizacji nowych pomysłów marketingowo-biznesowych. Istotnymi elementami analizy jest zarówno sam produkt jak i potencjalne kanały dystrybucji.

Badania najczęściej realizowane są przed wprowadzeniem na rynek nowego produktu. Ich wyniki pozwalają określić grupy docelowe klientów produktu oraz wdrożyć optymalne działania marketingowe.

edm centrum badawczo rozwojowe program dla fizjoterapeutów współpraca z Celon Pharma znanylekarz.pl egis Medfile Clinical data management system statystyka elektroniczna dokumentacja medyczna badania statystyczne elektroniczny CRF Biostatystyka badania rynku Chiesi big data ecrf ankieta elektroniczna porada lekarska online oprogramowanie dla fizjoterapeuty program do gabinetu współpraca z Śląskim Uniwersytetem Medycznym BioStat badania kliniczne gastroenterologia badania obserwacyjne halodoctor.pl rejestracja online konferencja badania kliniczne badania online

Kontakt

(+48) 22 12 28 025
(+48) 668 300 664

Adres

Siedziba
Biostat Ewa Tkocz-Piszczek
ul. Kowalczyka 17
44-206 Rybnik

Adres

Biuro
Aleje Jerozolimskie 96
00-807 Warszawa