Wizerunek farmaceuty – kampania edukacyjna

11 kwietnia 2019 r. wystartowała kampania edukacyjna „Po pierwsze farmaceuta”, prowadzona wspólnie przez Naczelną Izbę Aptekarską (NIA) i Fundację Alfofarm.

Kampanię poprzedziły badania wizerunku farmaceutów oraz ich relacji z pacjentami w aptekach, które przeprowadziła – na zlecenie NIA i Fundacji Aflofarm – agencja BioStat®. Wyniki badań wskazują na ogromne 90-procentowe zaufanie, jakim cieszą się farmaceuci. Pacjenci mogą skorzystać z profesjonalnych usług blisko 27 tysięcy aptekarzy, pracujących w około 14 tysiącach aptek. Okazuje się jednak, że nie zawsze pacjenci zdają sobie sprawę z tego, jakiego rodzaju pomoc mogą uzyskać ze strony farmaceutów. Podsumowujący badania raport wskazuje wyraźnie na potrzebę informowania pacjentów o dostępie do opieki farmaceutycznej.

Kampania „Po pierwsze farmaceuta” ma za zadanie wzmocnić i poprawić wizerunek zawodu farmaceuty w Polsce.

Wyniki badań w formie raportu „Farmaceuta w Polsce. Ogólnopolskie badania wizerunkowe” można pobrać ze strony: http://popierwszefarmaceuta.pl/


big data Gruba NEUCA edm statystyka ecrf badania kliniczne porada lekarska online ankieta elektroniczna program dla fizjoterapeutów program do gabinetu BioStat Clinical data management system halodoctor.pl badania obserwacyjne Chiesi kalendarz wizyt badania statystyczne konferencja badania kliniczne badania online Medfile egis oprogramowanie dla fizjoterapeuty rejestracja online współpraca z Celon Pharma badania rynku Biostatystyka znanylekarz.pl gastroenterologia elektroniczna dokumentacja medyczna elektroniczny CRF

Kontakt

office@biostat.com.pl
(+48) 22 12 28 025
(+48) 668 300 664

Adres

Siedziba
ul. Kowalczyka 17
44-206 Rybnik

Adres

Biuro
Aleje Jerozolimskie 96
00-807 Warszawa