Analizy potencjału rynku PL, CEE

Badania potencjału rynku to zarówno badania otoczenia konkurencyjnego, badania cen jak i badania możliwości popytu. Elementarny etap, przydatny w realizacji nowych pomysłów marketingowo-biznesowych. Istotnymi elementami analizy jest zarówno sam produkt jak i potencjalne kanały dystrybucji.

Badania najczęściej realizowane są przed wprowadzeniem na rynek nowego produktu. Ich wyniki pozwalają określić grupy docelowe klientów produktu oraz wdrożyć optymalne działania marketingowe.

program do gabinetu badania kliniczne badania rynku elektroniczny CRF egis elektroniczna dokumentacja medyczna rejestracja online ankieta elektroniczna big data aplikacja mobilna dla Śląskiego Uniwersytetu Medycznego halodoctor.pl edm badania statystyczne Medfile współpraca z Śląskim Uniwersytetem Medycznym ecrf znanylekarz.pl gastroenterologia statystyka Clinical data management system konferencja badania kliniczne badania online porada lekarska online BioStat współpraca z Celon Pharma Biostatystyka oprogramowanie dla fizjoterapeuty Chiesi program dla fizjoterapeutów badania obserwacyjne

Kontakt

(+48) 22 12 28 025
(+48) 668 300 664

Adres

Siedziba
Biostat Ewa Tkocz-Piszczek
ul. Kowalczyka 17
44-206 Rybnik

Adres

Biuro
Aleje Jerozolimskie 96
00-807 Warszawa