Analizy potencjału rynku PL, CEE

Badania potencjału rynku to zarówno badania otoczenia konkurencyjnego, badania cen jak i badania możliwości popytu. Elementarny etap, przydatny w realizacji nowych pomysłów marketingowo-biznesowych. Istotnymi elementami analizy jest zarówno sam produkt jak i potencjalne kanały dystrybucji.

Badania najczęściej realizowane są przed wprowadzeniem na rynek nowego produktu. Ich wyniki pozwalają określić grupy docelowe klientów produktu oraz wdrożyć optymalne działania marketingowe.

oprogramowanie dla fizjoterapeuty porada lekarska online Clinical data management system halodoctor.pl współpraca z Celon Pharma egis aplikacja mobilna dla Śląskiego Uniwersytetu Medycznego program do gabinetu badania obserwacyjne badania kliniczne BioStat program dla fizjoterapeutów rejestracja online gastroenterologia ankieta elektroniczna współpraca z Śląskim Uniwersytetem Medycznym znanylekarz.pl badania rynku badania online Chiesi ecrf elektroniczny CRF konferencja badania kliniczne badania statystyczne elektroniczna dokumentacja medyczna big data Medfile edm Biostatystyka statystyka

Kontakt

(+48) 22 12 28 025
(+48) 668 300 664

Adres

Siedziba
Biostat Ewa Tkocz-Piszczek
ul. Kowalczyka 17
44-206 Rybnik

Adres

Biuro
Aleje Jerozolimskie 96
00-807 Warszawa