Analizy potencjału rynku PL, CEE

Badania potencjału rynku to zarówno badania otoczenia konkurencyjnego, badania cen jak i badania możliwości popytu. Elementarny etap, przydatny w realizacji nowych pomysłów marketingowo-biznesowych. Istotnymi elementami analizy jest zarówno sam produkt jak i potencjalne kanały dystrybucji.

Badania najczęściej realizowane są przed wprowadzeniem na rynek nowego produktu. Ich wyniki pozwalają określić grupy docelowe klientów produktu oraz wdrożyć optymalne działania marketingowe.

program do gabinetu badania statystyczne edm znanylekarz.pl Medfile konferencja badania kliniczne Clinical data management system elektroniczny CRF big data halodoctor.pl ecrf badania obserwacyjne aplikacja mobilna dla Śląskiego Uniwersytetu Medycznego egis program dla fizjoterapeutów badania rynku współpraca z Celon Pharma BioStat rejestracja online elektroniczna dokumentacja medyczna gastroenterologia porada lekarska online współpraca z Śląskim Uniwersytetem Medycznym badania online Chiesi oprogramowanie dla fizjoterapeuty Biostatystyka statystyka ankieta elektroniczna badania kliniczne

Kontakt

(+48) 22 12 28 025
(+48) 668 300 664

Adres

Siedziba
Biostat Ewa Tkocz-Piszczek
ul. Kowalczyka 17
44-206 Rybnik

Adres

Biuro
Aleje Jerozolimskie 96
00-807 Warszawa