Analizy potencjału rynku PL, CEE

Badania potencjału rynku to zarówno badania otoczenia konkurencyjnego, badania cen jak i badania możliwości popytu. Elementarny etap, przydatny w realizacji nowych pomysłów marketingowo-biznesowych. Istotnymi elementami analizy jest zarówno sam produkt jak i potencjalne kanały dystrybucji.

Badania najczęściej realizowane są przed wprowadzeniem na rynek nowego produktu. Ich wyniki pozwalają określić grupy docelowe klientów produktu oraz wdrożyć optymalne działania marketingowe.

centrum badawczo rozwojowe egis porada lekarska online halodoctor.pl znanylekarz.pl Chiesi badania kliniczne program do gabinetu badania obserwacyjne ecrf współpraca z Śląskim Uniwersytetem Medycznym program dla fizjoterapeutów rejestracja online badania rynku gastroenterologia Clinical data management system elektroniczna dokumentacja medyczna Medfile elektroniczny CRF statystyka big data BioStat współpraca z Celon Pharma konferencja badania kliniczne Biostatystyka oprogramowanie dla fizjoterapeuty ankieta elektroniczna edm badania online badania statystyczne

Kontakt

(+48) 22 12 28 025
(+48) 668 300 664

Adres

Siedziba
Biostat Ewa Tkocz-Piszczek
ul. Kowalczyka 17
44-206 Rybnik

Adres

Biuro
Aleje Jerozolimskie 96
00-807 Warszawa