Różnorodne projekty na rzecz naszych klientów czynią nas ekspertami w dziedzinie szeroko pojętych badań pharma market research. Pomagamy w stworzeniu wizji nowego produktu/reklamy/opakowania lub opracowaniu konceptu komunikacyjnego czy też repozycjonowaniu produktów już istniejących. Dostarczamy wiedzę i insighty do zwiększenia rozpoznawalności marki/produktu. Analizujemy realne decyzje zakupowe.
Oferujemy szeroką gamę badań MR m.in. Badania na potrzeby kampanii reklamowych, Insighty konsumenckie, Badania konceptów/opakowań/reklam (faza pre-store i in-store), Badania reakcji na kampanie reklamowe, Badania decydentów (lekarzy, farmaceutów), Pomiary obecności produktów w mediach, Postrzeganie wizerunku marki, analizy cen, badanie Message recall, recall test itp.
Projekty badawcze obsługują doświadczenie badacze łączący kompetencje merytoryczne i praktyczne. Nasz autorskie systemy pomagają obsługiwać badania oraz z ich pomocą generowane są profesjonalne raporty statystyczne. Jesteśmy przygotowani do zastosowania niestandardowych metod i technik badawczych oraz poszerzenia tematyki badawczej
Badania potencjału rynku to zarówno badania otoczenia konkurencyjnego, badania cen jak i badania możliwości popytu. Elementarny etap, przydatny w realizacji nowych pomysłów marketingowo-biznesowych. Istotnymi elementami analizy jest zarówno sam produkt jak i potencjalne kanały dystrybucji.
Badania najczęściej realizowane są przed wprowadzeniem na rynek nowego produktu. Ich wyniki pozwalają określić grupy docelowe klientów produktu oraz wdrożyć optymalne działania marketingowe.